« 発見〜♪♪ | Main | ちょっと近況 »

4日ぶり〜☆

最近休みの日が見事に妨害工作にあい間隔が開いてしまいましたが・・・

今日は無事に行ってきました♪

しかも、ゆうきさんに当たるしゆうきさんとあるまさんの3ショットでチェキも撮りました☆

すごく幸せな1時間でした♪


でも、この数時間後から過酷な運命も始まったりして。。。

|

« 発見〜♪♪ | Main | ちょっと近況 »

「メイフット日記(笑」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/23724/4963538

Listed below are links to weblogs that reference 4日ぶり〜☆:

« 発見〜♪♪ | Main | ちょっと近況 »